سوالات متداول مشتریان ما

از ویژگی های این محصول می توان به، امکان دسترسی به فضای بار بدون محدودیت ارتفاع، وزن بسیار سبک حدود 40 کیلو گرم، امکان نصب رک، دارای نسخه دستی و برقی (ریموتی)، جنس رولرلیدها از فلز آلومینیوم بسیار مقاوم است، دارای ویژگی ضد آب بودن، تحمل وزن تا 300 کیلو گرم و دارای لامپ cob در قسمت انتهایی اشاره کرد.

رولرلید در واقع یک نوع پوشش کرکره ای آلومینیومی و ضد آب است. که این محصول بر روی فضای بار پیکاپ ها به راحتی نصب می گردد. و همچنین به صورت کشویی نیز باز و بسته می شود. اکثر خریداران در زمان خرید این سوال برایشان به وجود می آید که مدت زمان نصب رولرلیدها چقدر است؟ نصب این محصول به طور کلی بین 3 ال 4 ساعت طول می کشد. با نصب این محصول در قسمت بار خودرو می توانید به فضای عقب به صورت کامل دسترسی داشته باشید.

در خرید لوازم کمپینگ خودرو، نکاتی مانند کیفیت و مقاومت، تناسب با فضای خودرو، تطابق با نیازها، وزن مناسب، و تجربه مشتریان بسیار مهم هستند.

تناسب لوازم با فضای خودرو باعث می‌شود لوازم به طور مؤثر و منظم در داخل خودرو ذخیره شوند و در دسترس باشند، همچنین فضای خودرو را ترتیب داده‌تر نگه می‌دارد.

تجربه مشتریان نقطه نظر واقعی از کیفیت و عملکرد لوازم را ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهد که محصولات به انتظارات مشتریان پاسخ می‌دهند. این تجربه‌ها بهترین راهنما برای سایر خریداران می‌باشند.

ویدئو معرفی مجموعه رد راینو